Nuk ka nevojë që të keni lexuar shumë dhe që të njihni mirë gramatikën për të shkruar një kopje të mirë që të bindni blerësit potencial se produkti juaj do të jua bëj jetën më të lëhte në ndonjë mënyrë. Në anen tjetër ju duhet të dini të shkruani një kopje që lidhet me audincen tuaj dhe që qartësisht e përcjell mesazhin tuaj.
Ja një list e këshillave për të shkruar një kopje që të shitni produktin tuaj shpejt:
Është e lehtë që të bëni pretendime të përgjithshmë për produktin, por provat specifike janë shumë më efektive.
Për shembull një kompani Marketingu mund të deklaroj se ‘’Metodat tona të marketingut ju ndihmojnë të dyfishoni shitjet tuaja’’, mirëpo pretendimet e përgjithshme janë shumë perfekte për tu besuar në vend të kësaj duhet të provoni të përdorni statistika të vërteta si “250 biznese që përdorin shërbimet tona I kanë rritur shitjet e tyre”
Shumë shitës tentojnë të flasin për karakteristikat e produktit duke folur për gjëra që blerësi potencial nuk di se çfarë janë, përderisa është më mire për të spjeguar se si ai produkt do të ndihmojë në jetën e përditshme ata, pra benefitet.
Këtë e kuptonë gati çdo shitës mirëpo për çfarëdo arsye shumica fokusohen në karakteristikat e produktit përkundër benefiteve.
Kjo mund të duket pak pakuptim për shkak se ju po mendoni se në reklam duhet të flitet vetëm për produktin ose kompaninë tuaj, në fakt ajo që I intereson më shumë blerësit potencial është se si do të ndikoj produkti juaj në jetë e tij ose si do të i ndihmoi kompania juaj atij.
Mos e bëj një kopje që fokusohet vetëm në kompaninë tuaj, e gjithë kopja juaj duhet të fokusohet tek klienti. Çdo gjë që ju shkruani duhet të jetë diçka që I tërheq ata dhe që tregon se si ju mund ti plotësoni nevojat e tyre.
Për tu siguruar që kopja juaj nuk është shumë teknike dhe e komplikuar përdorni fjali më të thjeshta që kuptohen nga shumca e audiencës.
Në vend të paraqitjes së fjalorit tuaj të gjerë që të bëne të dukeni më zyrtar, është më mirë të zgjedhni fjalë që I kuptojnë pjesa më e madhe e audiencës.
Kjo rregullë nuk vlen nëse jeni duke bërë publicitet ndaj një audience shumë të edukuar si për shembull në ndonjë reklam për universitet.
Sipas një studimi lexuesit i lexojnë tekstet me paragrafe të shkurtra dy herë më shumë se ata me paragrafe të gjata, kjo vlen sidomos kur reklamoni online.
Nëse dëshironi që të interesuarit ta lexojnë kopjen tuaj deri në fund atëherë është e rëndesishme që kopja juaj të jetë lehtë për tu kuptuar dhe të ketë paragrafe të shkurtra në mënyre që mos të duket e komplikuar.
Jepja e një arsye për të blerë produktin ose shërbimin tuaj ndihmon në bindjen e audiencës për blerë nga ti. Kur ne kërkojmë që diksuh të na bëj ndonjë favor ne do të jemi shumë të suksesshëm në bindjen e personit tjetër nëse japim një arsye. Thjeshte njerëzit dëshirojnë të kenë arsye për atë që bëjne.
Pra jepni arsye përse njerëzit duhet ta përdorin produktin tuaj ose duhet të paguajnë për shërbimin tuaj.
Pra për të shënuar një kopje të mirë ju nuk keni nevojë të keni shumë njohiri gjuhësore, por duhet të përmiresoni të shkruarit e kopjes tuaj që të krijoni një marrëdhenie me audiencën dhe të shkruani nje kopje tërheqëse.
Duke i ndjekur këto këshilla ju do të keni më të lehtë të shkruani një kopje tërheqëse që do të bind audiencën për të blerë produktin tuaj.
Mesazhet
Informacione mbi përdoruesin